Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Lalita | użytkownik

imię i nazwisko adresnibylandia zarejestrowany13.05.2006 @18:52:19 ostatnio na stronie16.11.2006 @18:52:11



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4486049
digarty8 komentarze82 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~shaQWaSp    30.05.2006 @16:30:23
dzieki
~vincenzorossi    29.05.2006 @22:05:06
mmmhh.......... you are beautyful.................
~vincenzorossi    29.05.2006 @18:15:29
~vincenzorossi    29.05.2006 @18:11:55
thanks for you nice comment...........I instead try to learn English ....but very difficult........ kisses and to soon!!!!
~vincenzorossi    28.05.2006 @15:53:20
ti piacciono i fiori vedo......anche a me....tanto! parli italiano? a presto!
~vincenzorossi    27.05.2006 @22:51:23
grazie........ smack
-Oli88    27.05.2006 @21:44:32
nie zadowoli mnie, bo nie jestem az tak msciwy, poza tym dostal bym bana:P
mozesz nie wierzyc, ale pozdrawiam i nie wnikam juz
-Oli88    27.05.2006 @18:46:51
łał cóż za oszamiajaca obroba zdjec, interesujace ramki i tematyka różnorodna, jestem pod wrażeniem, wszystkie prace zasluguja na DD
-Oli88    27.05.2006 @18:39:58
sory ale jeztem tempym skiniolem
wybac rze napisalech pzypatkiem o jenom litere "p" za dorzo
ostatnio edytowane: 2006-05-27 18:40:18
~llart    27.05.2006 @15:50:04
THX
-Oli88    27.05.2006 @15:03:04
top jak sie nie znasz to nie oceniaj prac
~MusicWordArt    27.05.2006 @14:17:00
No no profilowe :D
-Oli88    27.05.2006 @14:00:07
jak ja lubie uzasadnienie komentarza "yyyyy" do niskiej oceny, widac ze sie na tym znasz, normalnie bije ci poklony i dziekuje za swoja wiedze
ostatnio edytowane: 2006-05-27 14:00:50
~Moni    27.05.2006 @12:48:36
dziękuję
~Miyoshin    27.05.2006 @09:46:55
dzięki...
_______
"Jam jest tą częścią siły, która zła pragnąc wiecznie czyni dobro..."
~Miyoshin    27.05.2006 @09:28:08
no moje też, ale te co widze, są naprawde fajne..
_______
"Jam jest tą częścią siły, która zła pragnąc wiecznie czyni dobro..."
~Miyoshin    27.05.2006 @09:17:12
dzięki za wsparcie... mam nadzieję, że z biegiem czasu moja prace bedą doskonalsze... Tobie też życzę powodzenia, zwłaszcza, że Twoje prace są świetne...
_______
"Jam jest tą częścią siły, która zła pragnąc wiecznie czyni dobro..."
~Miyoshin    27.05.2006 @09:09:25
jestem początkująca, więc jakby coś, to chętnie przyjmę jakieś wskazówki na ten temat...
_______
"Jam jest tą częścią siły, która zła pragnąc wiecznie czyni dobro..."
~Rajskiogrod    26.05.2006 @18:02:31
A co.. trzeba się cieszyć życiem :P
Buuuuuuziaki słonko
_______
"Sztuka jest dopełnieniem natury"
~Rajskiogrod    26.05.2006 @18:00:28
włąsnie jej robie ulubione spagetti
mam kwiatka duuużego
doniczke
ksiązke i kartke
_______
"Sztuka jest dopełnieniem natury"
~Rajskiogrod    26.05.2006 @17:33:01
_______
"Sztuka jest dopełnieniem natury"
~Rajskiogrod    26.05.2006 @11:06:54
:D
_______
"Sztuka jest dopełnieniem natury"
~Rajskiogrod    26.05.2006 @09:42:28
A pewnie... bardzo ją lubie )
Fajniusie te stokrotki
_______
"Sztuka jest dopełnieniem natury"
~Leto    23.05.2006 @19:00:34
hehe moze masz i racje.. w przypadku tamtej pracy to i komentarz by nic nie zmienil...
myslalem ze to jakas prowokacja ale raczej watpie by bylo to mozliwe...
~Leto    23.05.2006 @14:29:07
wwwwwoooooooooowwwwwwwwww!
thank you, much better now
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt